Chorizo Vegan
FF2019

Chorizo Vegan

Atunci când este amestecată cu chimion și boia, fasolea garbanzo (năutul) bătută ia aspectul și gustul cârnatului chorizo. Apelați la această alternativă vegană pentru seara de tacos sau pentru un prânz consistent fără carne.

Informații nutriționale per porție: 197 Calorii, Grăsimi totale 9g, Grăsimi saturate 1g, Colesterol 0mg, Sare 444mg, Carbohidrați 23g, Fibre 8g, Total glucide 3g, Proteine 6g (Zahăr adăugat 0g)

  • 10m

    durata de pregătire

  • 15m

    Durata de gătire

  • 197

    Calorii

  • 16

    ingrediente

ingrediente

8

Porții

pregătire

  • Într-un bol adăugați năutul, roșiile, oțetul, sosul de soia, condimentele și sarea. Amestecați bine.

  • Transferați amestecul într-un robot de bucătărie. Mixați până când amestecul este omogen și nu mai rămân decât câteva boabe de năut întregi.

  • Încălziți la foc mediu 2 linguri de ulei într-o tigaie. Adăugați ceapa și ciupercile. Adăugați restul de ulei și dați focul mai mare. Adăugați năut și apă. Gătiți 8-10 minute, până când amestecul capătă aspectul de chorizo gătit. Folosiți chorizo vegan ca umplutură pentru taco, topping pentru tostadas și ca înlocuitor de carne.

  • Test Kitchen Tips:
    Chorizo poate fi folosit într-o varietate mare de preparate. Servit deseori la micul dejun, se potrivește perfect cu burritos și cartofi prăjiți sau ca umplutură pentru tacos și empanadas.

    Nu aveți un robot de bucătărie? Pasați năutul și roșiile cu o furculiță sau cu un zdrobitor de cartofi. Adaugați oțet, sos de soia, condimentele și sare și continuați rețeta conform instrucțiunilor.

    Când gătiți amestecul de boabe de năut, încercați să gătiți amestecul bine, astfel încât să fie similar cu carnea de vită maronie sau cârnații destrămați. Acest lucru va adăuga o aromă mai puternică și o textură crocantă amestecului.

    Pentru un chorizo vegan mai picant adăugați chipotle, jalapeno proaspăt sau orice alt fel de ardei chile.