coconut_basil_seed_overnight_pudding_800
FF2019

Budincă peste noapte cu cocos, guava și semințe de busuioc

Și tu ai obsesia preparatelor „peste noapte”? Această rețetă fără lactate este ideală pentru micul dejun. Semințele de busuioc se vor hidrata cu laptele de cocos și vor crea o budincă consistentă și delicioasă. Servește-o cu fructe, nuci sau granola.
  • 10m

    durata de pregătire

  • 290

    Calorii

  • 4

    ingrediente

ingrediente

5

Porții

  • 450 mililitri lapte de cocos
  • 1/4 ceașcă semințe de busuioc
  • 3 linguri nectar de guava
  • 1 lingură de miere

pregătire

  • Amestecă laptele de cocos cu semințele de busuioc într-un bol. Acoperiți bolul și refrigerați peste noapte.

  • Amestecați nectarul de guava cu mierea într-un bol mic până când mierea se dizolvă complet.

  • Împărțiți budinca în 5 boluri separate. Presărați peste fiecare bol amestecul de miere cu guava și adăugați topping-urile preferate, precum fructe uscate sau proaspete, nuci sau granola.

  • Tips:

    Semințele de busuioc sunt semințe neagre, în formă de lacrimă, care, la fel ca și semințele de chia, își formează un strat exterior gelatinos atunci când sunt umezite. Denumite și semințe de Sabja, acestea sunt semințele de busuioc dulce, planta originară din India. Semințele de busuioc absoarb aromele celorlalte condimente și asigură textura preparatelor fără a adăuga uleiuri sau alte grăsimi, fiind astfel ideale în piureuri și sosuri. Acestea pot fi achiziționate de la magazine de specialitate și magazine naturiste, precum și în magazinele online.

    Semințele de busuioc se hidratează în cel puțin 20 de minute. Puteți prepara această rețetă în aceiași zi dacă lăsați semințele să se hidrateze în lapte de cocos timp de 20 de minute la frigider.